sluiten

Neem contact op

adres

Index Hospitality Systems
Parklaan 13
5061 JV Oisterwijk - NL

Contact

Tel: +31 (0)73 - 6579051
Fax: +31 (0)73 - 6562260
E-mail: info@indexsystems.nl

helpdesk

Tel: +31 (0)73 - 6579051
E-mail: support@indexsystems.nl

24/7 noodgeval

Heeft u buiten kantooruren een urgent probleem?

Bel: +31 (0)6 211 480 33

Nieuws Het nieuwe Stedelijk Museum in Amsterdam opent personeelsrestaurant

Deel deze pagina

Het nieuwe Stedelijk Museum in Amsterdam opent personeelsrestaurant

De imposante gevel van het nieuwe Stedelijk Museum in Amsterdam is met recht een nieuw landmark voor de stad. De horeca-exploitatie is in handen van de HME Group, onder andere bekend van Ron Blaauw, Brasserie Paardenburg en De Eendracht. Ook voor dit project deed de HME Group een beroep op Index Hospitality Systems, dat al jaren actief is als automatiseringspartner van het concern.

In het tweede gedeelte van 2012 zal het museum activiteiten op het gebied van de hospitality ontplooien in maar liefst vier verschillende disciplines. Aan het Museumplein verrijst een prachtig restaurant, dat zeven dagen per week geopend zal zijn voor lunch en diner. Om dit restaurant te bezoeken hoeft men geen bezoeker van het museum te zijn. Tegelijkertijd wordt op de eerste verdieping van de oudbouw van het museum een coffeeshop gerealiseerd waar bezoekers van het museum verse broodjes, salades, zoetigheden en dergelijke kunnen verkrijgen. Een ideale stop tijdens een bezoek aan het museum. Gelegen aan het Museumplein zullen er zowel tijdens als buiten openingstijden vele evenementen plaatsvinden in en om het museum. Ook daarbij speelt de HME Group als preferred cateringpartner een sleutelrol. Tot slot is er dan het personeelsrestaurant, dat op 5 maart  als eerste van de vier haar deuren opende. Alle medewerkers verhuisden van een tijdelijke locatie naar hun nieuwe kantoren en werden door de directie in het personeelsrestaurant welkom geheten onder het genot van een mooi ontbijt.

Index zal ook in de toekomst met plezier bijdragen aan het succes van deze nationale attractie. Door slimme rapportage- en databaseoplossingen zal dat succes voor de HME Group ook meetbaar en beheersbaar zijn. Alle verkoopdata, zowel tussen de vier outlets onderling als ten opzichte van de overige exploitaties van de HME Group, zullen real-time inzichtelijk zijn voor het hoofdkantoor. Net zoals de exposerende kunstenaars in het Stedelijk Museum denkt men bij Index liever binnen de mogelijkheden dan binnen de beperkingen. Daarmee blijven de afrekensystemen van Index onderscheidend in innovatie en gebruiksgemak.