sluiten

Neem contact op

adres

Index Hospitality Systems
Parklaan 13
5061 JV Oisterwijk - NL

Contact

Tel: +31 (0)73 - 6579051
Fax: +31 (0)73 - 6562260
E-mail: info@indexsystems.nl

helpdesk

Tel: +31 (0)73 - 6579051
E-mail: support@indexsystems.nl

24/7 noodgeval

Heeft u buiten kantooruren een urgent probleem?

Bel: +31 (0)6 211 480 33

Nieuws

Deel deze pagina

Quinty’s op Texel kiest ook voor Index

In 2011 installeerde Index Hospitality Systems drie systemen bij Paal 9 op Texel. Eigenaar René Jager was hierover enorm enthousiast en zag zijn omzet direct stijgen. Aangezien goed voorbeeld doet volgen, besloot ook Quinty’s met Index in zee te gaan.

De consultants gingen in gesprek met de eigenaren van dit gezellig familierestaurant in badplaats De Koog. Bij Quinty’s kan een gast plaatsnemen in het restaurant, aan de bar, in de serre, buiten op het terras of in het restaurant gedeelte dat speciaal voor kinderen is ingericht. Een locatie waar horeca handheld TIM zich prima thuis voelt. Bestellingen worden direct naar de bar of keuken doorgestuurd waardoor de bediening geen tijd verliest en alle aandacht op de gasten kan richten. Bestellingen worden automatisch naar de Index Kassa van Aloha gestuurd. Onjuiste nota’s behoren dan ook tot het verleden.

Rust in de keuken met QSR
Quinty’s heeft een uitgebreide kaart met een keur aan Texelse vlees- en visgerechten. Allemaal met hun eigen bereidingswijze en –tijd. Een hele kunst om alle gerechten tegelijkertijd én op temperatuur bij de gasten te krijgen. Tenzij u kiest voor het keukenmanagement systeem van Index. QSR brengt weer rust in de keuken doordat via schermen gecommuniceerd wordt wanneer de keukenbrigade aan een gerecht moet beginnen. Het systeem zorgt voor de perfecte timing en daarmee voor tevreden gasten die graag nog een keer terugkomen.

Meer weten over deze systemen? Onze consultants gaan graag met u om tafel voor een vrijblijvend gesprek.