sluiten

Neem contact op

adres

Index Hospitality Systems
Parklaan 13
5061 JV Oisterwijk - NL

Contact

Tel: +31 (0)73 - 6579051
Fax: +31 (0)73 - 6562260
E-mail: info@indexsystems.nl

helpdesk

Tel: +31 (0)73 - 6579051
E-mail: support@indexsystems.nl

24/7 noodgeval

Heeft u buiten kantooruren een urgent probleem?

Bel: +31 (0)6 211 480 33

Nieuws

Deel deze pagina

WestCord Hotels zet de volledige automatisering van Index in voor Hotel Delft

WestCord Hotel Delft ligt tussen het historische centrum en het natuurpark Delftse Hout. Het hotel biedt moderne kamers, een restaurant en een bar/lounge.

Gasten genieten vanaf de vijfde etage, waar zich tevens een fitnessruimte en sauna bevinden, van een spectaculinair uitzicht op de stad. Tot op heden werd in dit hotel gebruik gemaakt van een eenvoudiger kassasysteem. Dit ruilt men nu in voor de wel zeer complete systemen van Index, die ook al geruime tijd gebruikt worden in onder andere WestCord Hotel Schylge en het WestCord Fashion Hotel Amsterdam.

Naast de betrouwbare touch-screen terminals wordt TIM, dé nieuwe generatie hospitality handhelds, ingezet voor maximale flexibiliteit. Tevens is er een koppeling met het Property Management Systeem gerealiseerd, zodat bar- en restaurantrekeningen in een handomdraai foutloos op kamer geboekt kunnen worden. Dagelijks worden de omzet- en betalingsregels, uitgesplitst op artikelniveau, volledig automatisch geëxporteerd naar het boekhoudpakket.

Door implementatie van de naadloos onderling geïntegreerde oplossingen van Index Hospitality Systems verzekert WestCord Hotels zich ervan dat haar medewerkers nauwkeurig, snel en efficiënt te werk kunnen gaan. Het gebruiksgemak van de systemen zorgt er op de vloer voor dat men zich bezig kan houden met datgene waar het uiteindelijk écht om draait, de gast.